10 Ocak 2023 Salı

saol blog dedektifi sinan

Buralara yeni geldiğimde blogları dolaşırken blogmahallesini gördüm ve bir çok bloğun orada olduğunu fark ettim. Teker teker dolaştım müsait oldukça hepsi çok güzel bloglar. 

Kendi bloğumu ekleyeli bayağı oldu oraya ama baktım ki sıralama varmış. O yüzden bekledim ve bugün fark ettim ki benim tanıtım yayınlanmış. Benden önce bir blog adresi varmış o listeden iptal edildiği için benim bloğumu öne çekmişler. 

Daha sonra yorumlara eklenen emojileri gördüm kendi bloğuma eklemeye çalıştım ama hepsini pek beceremedim. Bi program indirdim ve baktım benim fare hareket ediyoooo... amanın dedim noluyor 😅 Geldi bağlandı benim bilgisayara kendisi her şeyi düzenledi. 

Saol varol hızır gibi adamsın. :) 

12 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsınız güldüm doğrusu :D

    YanıtlaSil
  2. blog detektifi eveet hepimizin teknik sorunlarını çözer :) ağaç ev sohbetlerine de her zaman katılabilirsin :) istersen o haftanın konusunu sen de yazabilirsin blogunda, istersen sonraki hafta sen bir sohbet konusu bulursun, yazarsın blogunda, biz de senin bulduğun konuda yazarız :)

    YanıtlaSil
  3. Blog Mahallesi'ne hoş geldiniz. :)

    YanıtlaSil
  4. Sinan öyledir hep. Fareyi hareket ettirir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yine yardım isterim ondan şu xxxxxxxx kaldı orda bulamadım =(

      Sil
  5. Dedektif tüm blogların kurtarıcısı.. 😂

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar samimi bir teşekkür :)

    YanıtlaSil
Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx