11 Ocak 2023 Çarşamba

herkese izin bana iş iş iş

 Geçen hafta başında izin istedim 1-2 saatlik babam yarın gidersin dedi. Neyse tamam yarın dedim yarın oldu yine dedim ki böyle böyle buraya gidicem işim var dedim sonra diğer müdür yarın dedi. Yarınlar yarın oldu son kez dedim benim 1-2 saatlik işim var gideyim geleyim dedim. Papağan gibi söyledim durdum taaa pazartesi gününden söylemeye başladım cuma oldu hala yarın diyorlardı. 

Artık cumartesi oldu hafta bitti zar zor gittim hallettim işimi... Dün de diğer patronun çocuğu izin istedi yarın ben gelemicem işim var dedi ve bugün gelmedi. Tabi benim şarteller attı kafadan ateşler püskürüyo sabah geldiler ben deliye dönüyorum. 

- Ben sizden izin istedim 1-2 saatlik için pazartesiden cumartesiye kadar göndermediniz adam tam gün için dünden söylüyo bugün yok. Benim ne eksiğim var la onlardan... 😡 Herkese izin veriyonuz bana gelince yarında yarın, yarında yarın diyonuz. 

Tabi ben bunları sinirli şekilde ses tonumu yükselterek söylüyorum. Bundan sonra ne işim olursa olsun anında gidicem. Böyle ayrımcalık yapıyolar deliye dönüyorum...

8 yorum:

  1. Böyle patronlara bende sinrir oluyorum hocam :@ Allah kolaylık versin hayırlı akşamlar:T

    YanıtlaSil
  2. Oluyo bazen öyle, boşver :))

    YanıtlaSil
  3. kendi işini kur seeen :)

    YanıtlaSil
  4. Zor durumlar tabi hiç hoş olmamış. 1-2 saat için bütün hafta bekletilir mi insan?

    YanıtlaSil
  5. senin yaptığın işi daha önemli görüyorlardır belki kızma boşver :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir blog fikri :) Ben de yeni bir bloggerım. Blogumda deneme yazılarımı ve öykülerimi paylaşıyorum. Ziyaret etmek isterseniz beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. İşverenlere ben de kızdım şimdi. Ayrıca ayrımcılık yapmaları da hoş olmamış. Konuşmanız sonrasında oturup düşünmüşlerdir umarım.

    YanıtlaSil
  8. İş hayatında size ve kendime sabırlar diliyorum. Para kazanmak için köle olmak zorunda olunmasa keşke...

    YanıtlaSil
Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx